ZOMERBRIDGE.

Beste bridgers,

Ook dit jaar kunt u in de zomer komen bridgen. We beginnen op 13 mei en gaan door tot eind augustus. U dient zich hiervoor iedere keer per paar aan te melden bij de wedstrijdleider van de betreffende groep. Ook niet-leden zijn welkom.

Op maandagmiddag, aanvang 13.30 uur, o.l.v. Ria Nedermowe, tel. 076-5012871 of e-mail nedermowe@telfort.nl.  Aanmelden uiterlijk op zaterdag om 19.00 uur. Het maximale aantal deelnemers is 84.

Op woensdagmorgen, aanvang 9.30 uur, o.l.v. Jos van Opstal, tel. 06-13684339. Aanmelden uiterlijk op dinsdag om 12.00 uur bij voorkeur via e-mail josenelsvanopstal@hotmail.com. Het maximale aantal deelnemers is  48.

De kosten bedragen € 1.- p.p.  Niet-leden betalen € 2.- p.p.

Paren die tien keer of meer gespeeld hebben kunnen zomerkampioen van hun groep worden. Hierbij wordt een gemiddeld percentage genomen over het totaal aantal keren dat men gespeeld heeft. Tijdens de laatste speeldag wordt hiervoor een prijs uitgereikt.

Veel bridgeplezier!